Podziwiam pomysłowość ludzi odpowiedzialnych za kampanie marketingowe w wielkich firmach i instytucjach, którzy dbają o pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi osobami, korzystającymi z usług danego przedsiębiorstwa. W ostatnich paru miesiącach natknąłem się na prawdziwą lawinę pomysłów, które objęły wiele sektorów naszej gospodarki. Specjaliści od reklamy wpadli na naprawdę nietuzinkowe pomysły, aby wzbić na wyższy poziom działalność danej marki lub pomyślność sprzedaży określonego produktu. Widziałem już naprawdę wiele, czasem kuriozalnych pomysłów. Takie praktyki jak dodawanie produktów gratisowych do sprzedaży, czy też wysyłanie newsletterów do klientów to już codzienność. W przeciągu zeszłych paru miesięcy coraz częściej miałem okazję zaobserwować takie cacka jak smycze reklamowe, kubki do picia herbaty lub kawy, czy też bardziej niekonwencjonalne ozdoby choinkowe, które były dodawane do sprzedawanych produktów z wizerunkiem danej firmy, który był na nich zamieszczony. Jak widać kreatywność ludzka nie zna granic.